2 septembrie 2009

Prajitura cu crema din nectarine

Am pregatit o prajitura cu crema din nectarine,e foarte delicioasa..nu am mai facut-o de foarte mult timp..

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

-1 blat pandispan (taiat in 2 bucati)..reteta o gasiti aici.
-6 foi de gelatina sau daca folositi granule 3 plicuri de la dr.Oetker
-50 gr zahar tos
-8 nectarine
-250 ml frisca batuta
-zeama de la o jumatate de lamaie
-4 linguri de lichior.

Mod de preparare:

Se pun foile de gelatina la inmuiat

Se spala nectarinele,se curata de samburi...,si se pun la mixat in robot 5 nectarine,impreuna cu zaharul si zeama de lamaie.
Cand sunt mixate bine,obtinandu-se un piure,adaugam gelatina ,amestecand bine..si lasam apoi la frigider 30-40 minute
Intre timp,batem frisca...si taiem restul de nectarine,cele 3 ramase..(1 nectarina jumatate o taiem cuburi mici,urmand sa fie amestecata cu crema..,iar celalalta nectarina si jumatate,o taiem fasii,folosindu-le pt decor.)
Dupa cele 30-40 minute,scoatem compozitia de nectarine de la frigider si incorporam putin cate putin frisca(oprim un sfert din ea,pt decor) in bolul de piure de nectarine si gelatina,dupa care adaugam si nectarinele taiate cuburi mici.
Intr-o tava cu pereti inalti,punem prima parte de blat,insiropam cu lichior,si punem crema,urmand sa punem si cea de a doua parte de blat pe care o insiropam si pe ea cu lichior.













Acum o decoram dupa preferinta,eu am pus frisca batuta si fructe... ,inainte de a fi puse pe prajitura feliile de nectarine le-am stropit cu zeama de lamaie.












Cam asta ar fi tot

2 comentarii: