18 iunie 2009

Salata cu paste fainoase si sunca..




Am pregatit o salata cu gandul la vacanta... spun asta..pt.ca o intalnim des in meniurile restaurantelor in sistem "all inclusive"si nu numai..,e si rapida de pregatit..si gustoasa..mai ales.. evitam statul prea mult in bucatarie...:)

Asadar sa trecem la treaba..

Avem nevoie de:
-500 gr paste..ce forme dorim..de preferinta "suruburi"...eu am avut melcisori..:))
-200 gr sunca
-1 ardei rosu..eu am avut doar galben...:)
-3 oua..1 ou(pt maioneza)...si 2 oua (pt fiert)
-200 ml ulei pt maioneza
-2 linguri mustar
-1 iaurt
-piper alb..,sare,marar si patrunjel verde..

Mod de preparare:
Se pun pastele la fiert cu sare...la fel si cele 2 oua,se pun la fiert...intre timp taiem fasii..sunca,ardeiul...dupa aceea pregatim maioneza,dupa reteta clasica..1 galbenus ,2 linguri mustar,putina sare..si ulei in functie de cata maioneza dorim sa pregatim..cand este gata adaugam iaurtul si mararul tocat marunt.












Daca pastele au fiert...se pun intr-o sita si se trec printr-un jet de apa rece...lasam deoparte si curatam oualele si la taiem cuburi si le amestecam cu sunca si ardeiul...













Acum nu ne ramane decat sa turnam compozitia din maioneza peste sunca,oua,ardei..si sa amestecam bine.










Cam asa arata la final..o decorati cum doriti..:)








Si ca sa fiu in ton..cu acest post...salate,multe...multe salate..:))
De cate ori pregatesc o salata imi amintesc de locul asta...:))..

2 comentarii: