1 august 2010

Tort cu Afine si Zmeura

I'm back..:)..Bine v-am regasit!

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-1 blat de tort reteta o gasiti aici.
-2 plicuri budinca zmeura
-750 ml lapte
-250 gr zahar tos
-2 plicuri gelee rosu Dr.Oetker
-300 gr zmeura
-300 gr afine
-400 ml frisca lichida.
Mod de preparare:
Fructele le spalam,le lasam sa se scurga...
Intr-o cratita punem zmeura impreuna cu 100 gr zahar tos , lasand-o sa fiarba cateva clocote..
Separat in alta cratita punem afinele...la fel, le amestecam cu 100 gr zahar tos,lasam sa fiarba cateva clocote...
In fiecare cratita,adaugam cate un plic tort gelee rosu..
Intre timp pana se racesc fructele,pregatim crema in felul urmator:500 ml lapte le punem pe foc cu 50 gr zahar,restul de 250 ml de lapte il amestecam cu plicurile de budinca,cand laptele da in clocot,adaugam in fir subtire compozitia de budinca in laptele clocotit...amestecand continuu,iar apoi o lasam la racit.
Batem 200 ml de frisca lichida (urmeaza a fi amestecata cu crema de budinca).
Asadar cand crema de budinca este racita complet..mixam si frisca batuta impreuna...rezultand o crema fina,delicioasa..:)..daca doriti puteti adauga si un plic de gelatina alimentara Dr.Oetker,lasata in prealabil la hidratat...si adaugata in budinca ..inca calda..
Intr-o forma detasabila de tort...asamblam tortul,punand prima foaie de blat insiropata...
Continuam cu jeleul de zmeura..apoi jumatate din crema de budinca si frisca...inca o foaie de blat insiropata,...jeleul de afine...cealalta jumatate de crema,o punem la frigider pentru cateva ore...
Dupa ce scoatem tortul din frigider,il ornam dupa preferinta..acesta l-am imbracat in frisca(din 200 ml frisca lichida) si fructe de padure.

11 comentarii:

  1. Danna bine ai revenit din vacanta. E o problema doar la mine??? Nu vad nici o poza cu tortul. Google si mie imi face farse, de aceea am multe de pe flick. Pupik.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sara...bine v-am regasit!!... Nu stiu ce se intampla,o sa vad maine si de pe alte calculatoare...,rog fetele daca intampina aceeasi problema ca si tine,sa-mi spuna..eu le incarc de pe Picasa..am vazut ca s-a schimbat putin meniul la upload..
    Pupici,
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Maria,
    Oh da..mi-e greu sa vorbesc despre ea la trecut...:))..super,a fost exact ce ne trebuia..soare,mare si distractie..:)
    te pup
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Offf..iar nu apar comentariile,erau 2 nemoderate...si a aparut doar 1..:(,nu era cont google acel cont,nu stiu ce se intampla...
    Multumesc pt vizita,grasu64..(cred ca am retinut bine,id-ul..)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani sotului tau, cu intarziere, dar cu drag!
    Foarte apetisant tor i-ai facut, iar felia aia m-a dat gata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc foarte mult,Liana...esti o dragutza...
    te pup,
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Danna's am revenit sa verific daca apar pozele. Am observat ca daca folosesc Explorere totul e OK, dar cu Mozila pe care il folosesc eu nu apar intotdeauna. Si am observat situati asta la mai multe bloguri.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am verificat si eu pe mai multe calculatoare si cu explorer si cu mozilla,si se vad pozele...incearca la mozilla,sa vezi daca ai instalat java.. la manage add-ons...,iar daca este instalat,dai un update...sau incearca sa instalezi o alta versiune de mozilla..
    O zi frumoasa!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Este delicioasa, arata super !

    RăspundețiȘtergere