30 octombrie 2009

Pizza con tonno.

Am pregatit o pizza cu ton...una dintre preferatele noastre,nu o mai facusem de ceva vreme...este delicioasa daca va place pestele...

Pt blatul de pizza avem nevoie de:
-200 ml apa calduta
-1 cub drojdie de bere
-300 gr faina
-3 linguri ulei
-putina sare
-condimente pt pizza
Se prepara aluatul dupa metoda clasica,respectiv....se pune apa calduta in care se dizolva drojdia ,intr-un vas.. adaugam uleiul si condimentele,apoi continuam cu faina treaptat pana la incorporarea totala...sau pana obtinem un aluat ce se dezlipeste de pe peretii vasului...lasandu-l mai apoi la crescut 40-50 minute.
In acest timp,pregatim ingredientele ce o sa vina peste blat ...le tocam marunt,cele ce necesita acest procedeu .

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente pt aceasta pizza:
-1 conserva de ton
-1 gogosar(e optional),se pun felii de rosii in reteta....ne plac mai mult ardeii la pizza.:)
-2 cepe tocate marunt si calite in ulei
-200 gr ciuperci
-200 gr parmezan
-100 gr mozzarella
-100 gr hamsie
-sos de rosii sau ketchup
-condimente pt pizza
-masline negre (eu nu am pus).

Cand aluatul a crescut suficient,intindem o foaie..in functie de forma tavii in care urmeaza a fi coapta pizza....eu am folosit tava aragazului...aceasta o ungem cu ulei si asezam foaia pe toata suprafata...
Dupa care punem sosul de rosii sau ketchup-ul,peste blat..continuam cu tonul,ceapa,ciupercile
,hamsiile,ardeiul,parmezanul si mozzarella...si o dam la cuptor la foc moderat...este gata...cand e bine rumenita....se portioneaza cand este calda...si se serveste dupa preferinta cu ketchup dulce sau iute.

Un comentariu: