26 aprilie 2010

Pancakes..Umplute cu Pasta de Macese



Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-3 oua
-250 ml lapte
-5 linguri zahar
-1 cana faina
-5 linguri ulei
-1/2 plic praf copt
-un pic sare
-scortisoara
-putina razatura de lamaie
-1 plic zahar vanilat


Mod de preparare:
Se bat oualele cu sarea,razatura de lamaie,zaharul vanilat,...se adauga pe rand,laptele,zaharul,uleiul,scortisoara...,amestecand bine...,iar in cele din urma adaugam faina amestecata cu praful de copt
Intr-o tigaie de teflon...se pune compozitia in centru,cu ajutorul unui polonic ..lasand sa se coaca..pana incepe sa faca acei mici bulbuci..atunci cu ajutorul unei palete...le intoarcem.
Eu de data aceasta le-am umplut cu pasta de macese...
Sunt foarte delicioase...si imi pare rau...ca nu am poze din timpul prepararii..nu aveam camera incarcata....cand o sa mai fac Pancakes...o sa updatez..reteta..:))

8 comentarii:

  1. Iubesc pasta de maciese!
    Pe vrema lui ceasca, numa'de asta era pe toate rafturile, acum caut ca orbu'si nu gasesc!
    Ma autoinvit si eu la o portie, ca nu mai pot.
    Merci!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana..cu mare drag...esti invitata mea...:)..Eu am de la mama...ei,ii aduce cineva toamna,facuta gata(pasta).. doar o fierbe cu zahar,si o pune in borcane...este intradevar tare buna...
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm,ce bine ar merge o feliuta cu cafeaua mea!Foarte faine,mai ales cu pasta de maciese!O zi frumoasa!Te pup!xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohhh da.. si ce mai merge la cafea..:))...cu cea mai mare placere,Carmen..
    O zi frumoasa si tie!!
    te pup...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maria,
    O zi frumoasa!
    pup si eu..

    RăspundețiȘtergere
  6. salut, danna
    daca ai cumva colectie de premii si-ti lipsesc exponatele de pe blogul meu, esti invitata mea sa le iei:)
    o zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos,Furnicuto..:)
    O sa-mi iau cosuletul...si vin sa-mi intregesc colectia...:)))
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere