21 martie 2010

Pizza Calzone



-Aluat Pizza reteta o gasiti aici
-200 gr sunca presata
-200 mozzarella
-100 gr ciuperci
-1 ardei rosu
-condimente pt pizza
-sos de rosii,la care adaugam oregano si busuioc..
-cascaval ras.

Mod de preparare:
Dupa ce aluatul e gata dospit...impartim aluatul in 3-4 bucati depinde pt cate persoane doriti sa pregatiti..

Intindem fiecare bucata pe rand..in forma rotunda.
Punem sosul de rosii..am pus putin..ca noua nu ne place cu sos mult..:)..lasand cativa cm de la margine,fara sa adaugam sos sau alte ingredinte..

Pe una din jumatatile cercului...punem sunca,mozzarella,ciupercile,ardeiul,cascavalul,condimentele.

Venim cu cealalta jumatate peste ingrediente,dar nu pana in capat,ci...exact pana unde termina sosul de rosii..,acum rulam partea lasata libera..

Un ou il batem cu putina sare si putin lapte...si cu o pensula ungem suprafata pizzei.



Se da la cuptor la foc moderat...este gata...incepe sa se rumeneasca...si daca ridicam putin cu o paleta partea de jos a pizzei..sa fie rumena...


Se serveste cu sos pizza...


Este foarte delicioasa si rapid de pregatit!!

11 comentarii:

  1. Cu mare drag,Sanda!!:)
    Pupici..
    O saptamana frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam Miha...:)...
    oh da..de bere,uitasem..:))
    O zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  3. super reteta Dana, ador calzone dar nu am facut niciodata acasa,te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tb sa fac si eu calzone, ca tareee bine arata!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Claudia..si eu am avut-o in plan de mult timp:)...,in sfarsit i-a venit randul..:))..si o sa-i mai vina..:))..
    te tzuc si eu..

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Liana...e musai s-o faci..:)
    Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sa incerc si eu. Arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. trebuie sa fie foarte buna!
    Te-am trecut in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu...

    RăspundețiȘtergere
  9. @alinutzika..Este,daca-ti place pizza..:))..Iti multumesc pt vizita..Te-am vizitat si eu,te-am trecut in blogroll-ul meu..
    O seara buna!!

    RăspundețiȘtergere