16 februarie 2011

Aripi de Curcan la Cuptor


Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-1 kg aripi de curcan
-100 ml ulei masline
-200 ml vin alb
-2 linguri ketchup
-1 lingura mustar
-2 cepe
-5 catei mari de usturoi
-sare,piper alb,seminte de marar,rozmarin,cimbru,curry,boia de ardei dulce sau chili(daca va place sosul sa fie mai iute)

Mod de preparare:
Carnea se spala,se trece prin flacara pe toate partile...
Ceapa si usturoiul se toaca marunt,se adauga mustarul,ketchup-ul si condimentele...,dupa care se pune uleiul si vinul,amestecand bine compozitia formata...Eu pun toate ingredientele la blender si le mixez bine de tot..
Intr-o punga alimentara se aseaza carnea,turnam amestecul din blender peste carne .Legam punga si o lasam la frigider cateva ore bune...de regula pregatesc de seara,pentru a doua zi..
Intr-o tava sau un vas termorezistent,ce urmeaza a fi introdus la cuptor... se rastoarna continutul pungii,asezam frumos bucatile de carne.

Si  dam tava/vasul..la cuptor la foc moderat pentru 1 ora/1 ora jumatate in functie de tipul cuptorului..
Se mai intorc bucatile de carne din cand in cand,iar cu o lingura se pune lichid din tava peste carne  ..
Sunt delicioase ,fragede si foarte aromate...:))se servesc cu garnitura de cartofi,orez,legume.. si salata.


Noi le-am servit cu cartofi copti, reteta o gasiti aici

13 comentarii:

  1. Trebuie sa cumpar si eu odata aripi de curcan . Cu siguranta sunt bune.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca,e mult pana cumperi prima data..:)),cel putin asa a fost in cazul nostru..:))
    O zi buna!
    Pupici..

    RăspundețiȘtergere
  3. e ceva ce nu poate fi refuzat daca te serveste cineva cu asa ceva,nu poti zice nu,arata super,felicitari,inghit in sec

    RăspundețiȘtergere
  4. Danna,sunt fan carne de curcan si eu fac in special aripi,pulpe de sus(superioare), piept de curcan in fel si chip,ma scoate de multe ori din incurcatura daca nu stiu ce sa gatesc...
    Arata extraordinar aripile tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. @yaya..Cu siguranta nu se poate refuza asa bunatate de carne..:))Iti multumesc pentru vizita...
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mariana..si noi am devenit fanii lui..:))Multumesc mult pt vizita,te mai astept!!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arată tare bine!
    ps: Ţi-am lăsat un premiu pe pagina mea. Pupăcesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ionela,multumesc mult pentru vizita si pentru premiu..
    Pup si eu
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu multă plăcere. Ţi-am remarcat azi prăjiturica de pe bucătăraş. yummy rău

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare apetisanta friptura... dar si cartofii arata bine!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Felis..:*,daaa..foarte buni cartofii copti,in special cei noi cu coaja subtire..:)
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc azi am dat o comanda de 3kg,aripi de curcan azi este buna vestire si se mananca peste,abia astept sa-l fac iar diseara pregatesc aripile pentru a le face maine,sunt sigura ca daca le marinez de azi o sa-mi iasa super dupa reteta data de tine!Inca odata multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu siguranta o sa-ti placa..:)..Iti multumesc pt vizita..
    O saptamana frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere