1 februarie 2010

FICATEI DE PUI IN "CORSET"..:)



Sunt foarte deliciosi,se pot servi ca si aperitiv...sau alaturi de garnitura....sunt simplu de pregatit,iar gustul si aspectul incanta pe oricine...:),ii faceam de foarte mult timp...dar mi-a placut denumirea bucatarului Vladutz,(in emisiunea matinala a Antenei 1)..,si anume :"Ficatei in Corset"...,asa ca le-am spus si eu...tot asa...:)
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:



-500 gr ficatei de pui
-200 gr bacon
-sare,piper
-ulei pt prajit.

Ficateii de pui se spala bine,se pun la fiert in apa cu putina sare...se lasa cateva clocote...se scot si se pun la racit..
Se condimenteaza ficateii cu sare si piper, se invelesc in cate-o felie de bacon...(cred ca imaginile sunt destul de elocvente)...,prinzandu-le pe fiecare cu cate un scobitoare..
Se incinge uleiul bine...asezand fiecare bucata in tigaie,lasand sa se rumeneasca pe ambele parti..
Se scot pe-o hartie absorbanta...
Se decoreaza dupa preferinta,scotand scobitorile...
Cam asta ar fi tot,simplu si gustos...:))..Pofta buna!!

8 comentarii:

  1. Si eu ii fac si imi plac tare mult............iar in "corset" imi place cum suna.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut..:)
    O zi frumoasa si tie Maria!

    RăspundețiȘtergere
  3. au ce faini is, si sexi rau ;) ficateii in corsaj,tare bine arata si gustosi precis, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e Clau...,sunt tare gustosi..,iar in corset..sunt sexosi..:))))
    te pup
    o saptamana faina!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac mult, arata super...
    O seara placuta. Sanda

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Sanda...
    O seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Faini mai sunt ficateii incorsetati.
    Ii voi pregati si eu...in mod sigur!
    Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-i pregatesti Evelina..ca sunt foarte,foarte buni..si foarte simplu de realizat..:)..
    O seara buna!!

    RăspundețiȘtergere