19 august 2009

Crap cu sos de marar..si cartofi nature

Este un preparat delicios.. rapid de pregatit..puteti opta pt orice garnitura, potrivita preparatelor din peste...eu am ales pe cea de cartofi nature...

Ingrediente:
-500 gr. file de crap

-100 gr smantana (eu am pus jumatate iaurt,jumatate smantana)
-500 gr cartofi
-condimente Delikat pt peste
-200 ml ulei (50 ml se pun in sos,restul pt prajit fileurile)
-sare si piper alb
-patrunjel si marar verde.
-2 catei de usturoi pisati bine
-cateva felii de lamaie.
Mod de preparare:
Spalam fileurile si le punem pe o hartie absorbanta,pana la uscarea completa,dupa care condimentam pe toate partile cu sare,piper si condimente speciale pt peste,le dam prin faina si le punem la prajit in ulei incins.

Acum urmeaza sa pregatim sosul...(intre timp punem cartofii spalati,curatati si taiati cuburi la fiert cu sare si o lingura de ulei)...Asadar,sosul il pregatim astfel: amestecam smantana cu ulei (50 ml) si condimente,(sare si piper alb),amestecand bine cu telul,va rezulta o compozitie asemanatoare maionezei...,iar la sfarsit adaugam usturoiul si mararul tocat marunt...continuand sa amestecam bine..
Cand cartofii sunt fierti, se scot usor sa nu se zdrobeasca....si ii asezam intr-un vas..un rand de cartofi,putin ulei si patrunjel verde..,iar un rand de cartofi ,putin ulei si patrunjel verde..dupa care ii acoperim si ii mai punem 10 minute la cuptor.
Se aseaza pe un platou si se decoreaza dupa preferinta....



3 comentarii:

  1. Am înghiţit în sec! păcat că la noi numai mie îmi place peştele!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)..Poate o sa-i placa si micutei,cand o sa mai creasca...,cine stie..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioi ce bunatati, miine ma duc sa-mi cumpar peste.

    RăspundețiȘtergere