12 noiembrie 2009

Gordon Bleu cu garnitura de cartofi la cuptor.

Acest preparat il fac de cate ori am ocazia,ne place foarte mult...si nici prea mult timp nu ne ia pregatirea lui...:D

Pt Gordon Bleu avem nevoie de :
-500 gr file de porc
-200 sunca York

-200 gr cascaval

-2 oua
-200 gr pesmet

-200 gr faina
-200 ml ulei
-sare,piper si condimente pt carne de porc.

Se procedeaza ca si la snitele,se bat fileurile pe ambele parti se condimenteaza,se taie sunca si cascavalul bucati de dimensiune,jumatate din lungimea fileului.Se aseaza pe bucatile de fileuri,pe prima jumatate...si se acopera cu cealalta jumatate de fileu,se dau aceste "patrate",prin faina,ou si pesmet....se poate repeta aceasta operatiune respectiv:faina,ou si pesmet...,si se pun la prajit in ulei incins..cand sunt bine rumenite se scot si se lasa pe o hartie absorbanta.
Se poate servi cu orice garnitura potrivita acestui preparat...eu am pregatit de data aceasta,Cartofi la cuptor ,din:
-500 gr cartofi
-50 gr unt
-patrunjel si marar verde pt decor
-sare si piper alb,eu am folosit si putin curry
Se topeste untul... intr-un vas termorezistent,se pun cartofii spalati si taiati sferturi,precum si condimentele,se amesteca bine cu untul topit,se acopera si de dau la cuptor cam 30 minute...dupa care se scot se ia capacul sau folia de aluminiu...si se mai lasa vreo 15 minute...se prinda acea crusta aurie...,iar dupa aceea punem patrunjelul si mararul .

3 comentarii:

  1. Dana mai ai o portie de gordon bleu si ptr mine :))))))))))) ptr ca imi place bloqul tau te premiez cu un premiu joculet,te astept sa il iei, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur Claudia pt tine,oricand este...si daca nu este...facem...:)))..Multumesc mult de tot,pt joculet..esti o dragutza..o sa vin sa-l iau,si in cel mai scurt timp...sa raspund intrebarilor..:)..toate cele bune!!..te pup...o saptamana faina in continuare..

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare bine arata si mancarica asta.
    Trebuie sa fac si eu gordon bleu ca nu am facut niciodata:)

    RăspundețiȘtergere