1 octombrie 2009

Prajitura cu fructe de padure (zmeura si mure).

Deoarece perioada asta nu am avut timp de "bucatarit" si "prajiturit":),am pregatit ceva dulce,foarte rapid din fructele noastre preferate.

Avem nevoie de:

-1 pachet piscoturi Savoiardi
-2 budinci de zmeura sau capsuni
-1 plic tort gelee rosu
-1 compot ananas
-700 ml lapte
-2 plicuri zahar vanilinat
-100 gr zahar

-fructe de padure(zmeura si mure)..500 gr

Mod de preparare:
Piscoturile le asezam intr-o tava,dupa ce in prealabil le-am inmuiat in compot de ananas.



Se prepara budinca dupa indicatiile de pe pachet,respectiv se pune laptele (600 ml) pe foc cu zaharul,iar plicurile de budinca le dizolvam cu 100 ml lapte,cand laptele incepe sa fiarba,il dam deoparte si turnam compozitia de budinca in fir subtire,amestecand continuu.., o mai punem putin la foc,dupa care o turnam peste piscoturi..daca folositi 2 randuri de piscoturi,puneti doar jumatate din compozitia rezultata.

Fructele le punem intr-o cratita cu 100 gr zahar tos ,dupa care o punem la foc, sa fiarba.

Cand fructele au inceput sa fiarba,dam vasul deoparte.

Pregatim jeleul pt tort dupa indicatiile de pe pachet,intr-o cana am pus doar jumatate din compozitia de lichid indicata pe pachet impreuna cu prajul de gelee,deoarece si fructele au lasat destul de mult lichid,si dupa ce dizolvam praful de gelee,in 125 gr zeama de compot, turnam peste fructe,lasand putin pe foc,(fara sa fiarba).Urmeaza sa turnam peste budinca.

O punem la frigider,dupa care o portionam,si decoram cu frisca sau cu ce doriti,noua ne place asa,simpla...:)

2 comentarii:

  1. Buna ,tin sa te anunt ca mi-am schimbat blogul.http://guiautildebelleza.blogspot.com/
    Succes in tot ceea ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,la fel iti doresc si tie..

    RăspundețiȘtergere