20 octombrie 2009

Prajitura tip diplomat cu fructe.

Este o prajitura foarte buna,o fac foarte des,de data asta am reusit sa fac si fotografii din timpul pregatirii..:))Am folosit fructe:struguri albi si negrii ,portocale si ananas din compot..

Avem nevoie de : -Blat pandispan..reteta o gasiti aici .. Sau puteti folosi piscoturi inmuiate in compot
-400 gr-Frisca batuta
-1 iaurt de 200 gr
-150 gr zahar
-2 plicuri de gelatina Dr.Oetker
-1 compot ananas
-500 gr struguri albi si negrii
-2 portocale
- 1 plic zahar vanilinat

Mod de preparare:
Frisca batuta o obtinem din frisca lichida sau praf de frisca la care adaugam intaritor de frisca.


Gelatina o punem la inmuiat cu 10 linguri de compot din ananas,dupa care o punem pe bain-marie,si lasam pana se dizolva bine granulele (fara sa fiarba).

Iaurtul il batem bine cu zaharul tos si un plic de zahar vanilat.

Spalam bine fructele si le taiem cuburi mici,iar in cazul strugurilor si portocalelor ,le scoatem samburii,lasandu-le intr-o sita sa se scurga bine zeama fructelor.

Acum urmeaza sa amestecam frisca cu iaurtul,iar dupa ce le-am amestecat bine,adaugam fructele...si ultima data adaugam gelatina racita in prealabil,sau mai bine zis,eu o pun calduta...dar trebuie amestecat bine si totodata intinsa pe blatul de pandispan sau piscoturi.

Insiropam blatul (eu am facut-o cu un compot de struguri negrii pt o pata de culoare in blat)..:)

Punem compozitia cu fructe,toata odata, daca folositi doar o parte de blat...sau jumatate daca folositi 2 randuri de blat..o intindem bine..lasand-o la rece pt cateva ore,dupa care portionata si decorata daca mai doriti cu frisca sau fructe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu