21 octombrie 2010

Rulouri din vinete cu sunca si cascaval


Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-1 vanata mare
-200 gr sunca presata
-200 gr cascaval
-sare ,piper
-patrunjel si marar (optional)

Mod de preparare:
Cred ca fotografiile "spun" totul despre modul de preparare,care este unul intradevar simplu si rapid..:)
Vinetele se spala,se curata de coaja...se taie in felii pe lungime ,presaram sare pe ambele parti,le lasam un timp,pana portionam cascavalul,sunca..si pregatim vasul  care o sa intre la cuptor..
Incingem grill-ul...,fiecare felie de vanata o stergem cu hartie absorbanta si incepem sa le asezam pe grill...le coacem pe ambele parti.
Se lasa la racit...apoi pe fiecare felie se pune cate o felie de cascaval si sunca si se ruleaza..eu le-am prins cu scobitori..
Se aseaza intr-un vas termorezistent tapetat cu unt..pe deasupra dupa preferinta se mai  rade cascaval..eu am pus fasii de branza topita(felii).
Se da la cuptor la foc moderat... 30 minute..

Se servesc simple sau cu garnitura..(avand grill-ul incins,am pus si cateva felii de cartofi)..
Sunt delicioase..delicioase..:)

2 comentarii: