10 ianuarie 2010

PIZZA QUATTRO STAGIONI


Am pregatit o pizza,care noua ne place foarte mult...,acum, dupa sarbatorile astea,parca nimic nu ne mai place,in ce priveste "bucataritul"....,asadar,am trecut pe salate,pizza si paste...:))
Pt aceasta avem nevoie de:

-Aluat pizza reteta o gasiti aici
-200 gr Sunca presata
-100 gr salam
-250 gr cascaval +mozzarella.
-200 gr ciuperci
-1 ardei gras rosu
-1 rosie
-anghinare cateva bucati
-masline(eu nu am pus)
-condimente pt pizza
-sos pizza


Aluatul se intinde in tava ce urmeaza a fi coapta,pizza...(eu folosesc tava aragazului,)..care a fost unsa in prealabil cu ulei...peste blat se pune sos de pizza sau ketchup...jumatate din cantitatea de sunca presata care se taie cuburi mici,precum si salamul pastrand 4 felii ptr decor...toate acestea, se pun peste blat,urmeaza cascavalul ras,(jumatate din cantitate)..si ciupercile,anghinarea si ardeiul...

Peste toate se mai pune un rand de cascaval ras..., iar in cele din urma punem cele 4 felii de sunca , 4 felii de salam , 4 felii de rosii...si bucati de mozzarella..presaram oregano sau condimente pt pizza...si dam la cuptor.


Este gata cand marginile sunt rumenii,iar cascavalul si mozzarella topite,si formata acea crusta delicioasa...:)..Se portioneaza si serveste dupa preferinta cu sos de pizza.

7 comentarii:

  1. Arata asa de binesi sunt sigura ca e la fel de bun.
    Si eu ieri toata ziua am "bucatarit",dar nu am imortalizat nimic,iar pe azi n-a prea ramas mai nmic de imortalizat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este intradevar...:)...si mie mi se intampla,sa nu mai ce imortaliza,dupa ce am bucatarit...:),dar noi sa fim sanatosi...ca putem reface oricand preparatele.. si pozele...O zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. au Danna cum arata pizza,vreau si eu,mai ai? :)) te pup si iti ofer un premiu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pt premiu...cum sa nu Claudia,pt tine,..oricand.:))..te pup...Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare bine arata. Cred ca ati avut pofta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. pizza la domiciliu in sectorul 1, avand punctul de lucru in cartierul Damaroaia. Astefel din aceasta locatie personalul de livrare pizza la domiciliu poate ajunge in aproximativ 40 minute la dvs. http://www.anticapizza.ro

    RăspundețiȘtergere