23 mai 2012

Prajitura cu Rubarba si Capsuni


Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-3 oua
-12 linguri zahar
-12 linguri lapte
-12 linguri ulei
-12 linguri faina
-1/2 plic praf copt
-razatura lamaie
-un praf sare
-4-5 fire rubarba
-300 gr capsune


Pentru bezea:
-2 albusuri
-8 linguri zahar tos
-putina zeama lamaie.


Mod de preparare:
Ouale se mixeaza cu un praf de sare si zaharul tos,pana devine o crema alba fina(cam 15 minute,mixand continuu)...dupa care adaugam laptele,uleiul si razatura de lamaie...Faina se amesteca cu praful de copt,adaugandu-se treptat in compozitia de oua..(aceasta ultima operatiune se realizeaza cu o lingura sau spatula,fara mixer)..
Tapetam o tava cu hartie de copt,turnam compozitia in tava...Fructele le curatam si le spalam bine,apoi le taiem in bucati potrivite...Peste aluat asezam fructele dupa preferinta...

Dam tava la cuptor pentru 15-20 minute la foc moderat,pana incepe sa se rumeneasca pe margini...
In timpul asta pregatim bezeaua...Mixam albusurile cu zaharul si zeama de lamaie,foarte foarte bine..,atunci cand ridicam mixerul din compozitie,sa ramana" turturi"..:)
Scoatem tava din cuptor...
Turnam bezeaua,niveland-o uniform pe toata suprafata...
Introducem din nou tava la cuptor si lasam bezeaua 10-15 minute la foc mic pana se rumeneste frumos pe deasupra..
Se portioneaza dupa preferinta,numai dupa racirea completa...

7 comentarii:

  1. Nu am mancat niciodata rybarba, dar imi place combinatia de bezea si fructe :)

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic s-o incerci,Andreea..:)este destul de acrisoara rubarba,dar in deserturi e delicioasa..:)
      Iti multumesc pt vizita...
      O seara buna!

      Ștergere
  2. O minunatie de prajitura!!!Deliciu total!

    RăspundețiȘtergere
  3. O combinatie foarte reusita, eu am incercat in loc de capsuni cu afine si a iesit delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  4. O combinatie foarte reusita, eu am incercat in loc de capsuni cu afine si a iesit delicioasa

    RăspundețiȘtergere