31 mai 2010

Frigarui a la Jamie

Aceste frigarui mi-au placut mult de cum le-am vazut la Jamie Oliver...,nu am respectat in totalitate...felul in care el le-a pregatit... pentru ca.. folosea peste...eu am folosit piept de pui...:)... el folosea bete de rozmarin...(eu nu am avut)..si am folosit bete pt frigarui...:))
Avem nevoie de urmatoarele:
-1 buc piept de pui
-1 buc dovlecel lung
-2 buc ardei  rosu
-200 gr ciuperci proaspete
-200 gr sunca taraneasca (slaninuta+carne)
-sare,piper alb,rozmarin,praf de usturoi,busuioc,coaja si zeama de la o lamaie,
-50 ml ulei masline.


Mod de preparare:
Pieptul de pui se spala si se taie bucati patrate egale...
Intr-un bol se pune uleiul de masline,coaja si zeama de lamaie,sare,piper alb,rozmarinul..., praful de usturoi si busuiocul...,in acea compozitie adaugam bucatile de piept de pui..amestecand bine...dupa care lasam bolul la frigider...pt 30-40 minute..
Intre timp pregatim legumele...
Dovlecelul se curata de coaja...se spala...taiem fasii subtiri pe lungime...,cu ajutorul cutitului special de ras legume...(tip razatoare)...il folosim si pt a taia aceste fasii subtiri...
Ardeiul se spala..si se taie bucati patrate...aproximativ egale..cu cele taiate din piept de pui...
Ciupercile se spala si ele..se rup coditele...iar in functie de marimea lor...se taie jumatati sau sferturi..
Sunculita..:)...se taie si ea bucati patrate egale....


 Si acum pregatim frigaruile ...foarte important la aceste frigarui ... fasiile de dovlecel..trebuie sa separe toate ingredientele ...asadar dupa cum vedeti in imagini...se incepe cu fasia de dovlecel...se pune carne,se continua in "s" cu dovlecel..apoi sunculita..iar dovlecel..ciuperci...dovlecel...ardei...dovlecel...si apoi se repeta...,dar pentru a lucra bine cu fasiile de zuchinni...e bine...sa tinem componentele in varful batului de frigarui....le dam drumu' in jos..numai cand am terminat fasia de dovlecel...
Se pun pe gratar..si se intorc pe toate partile...eu de data am folosit tigaia grill..dar ies mult mai bune...la gratar cu carbuni...
 Se pot servi cu garnitura de cartofi sau orez...dupa preferinta...:)
 

10 comentarii:

  1. Cu siguranta sunt bune. Am sa incerc si eu cu dovlecel sa vad ce gust are.

    RăspundețiȘtergere
  2. Premii si o provocare pentru tine! O saptamina minunata! Cami

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca,
    Daca iti place aceasta leguma..e chiar delicioasa...la gratar..in special in combinatie cu alte legume si pui..
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos,Cami..
    O saptamana buna si tie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dovlecelul este o leguma tare buna,pe placul meu.....iar combinatia pe care tu ai facut-o este una reusita.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si noua ne plac dovleceii..in orice combinatie..:)
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteapta niste premii la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult ,Reka
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Danna,sint de-a dreptul grozave!
    Si arata si tare bine!Priceputa gospodina esti,numai bunatati deosebite!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Mariana!
    o duminica frumoasa...

    RăspundețiȘtergere