6 iulie 2009

"Shooting flowers"-partea a 2-a...:)

Va prezint in fotografiile de mai jos...florile de gradina...acum la inceput de iulie...,
Daliile ,primele flori...pe anu' asta..












Gladiolele...sunt unele mai speciale..ca si culoare..nu am avut pana acum,...acest mov inchis..













Continuam cu trandafirii...


















Acestor flori nu le cunosc denumirea..dar forma florilor...o asociez cu magnolia..:)















Regina noptii,nu putea lipsi...:)













Acum pe final...2 dintre trifoii ..cu 4 foi...gasiti duminica...o pot denumi fara probleme..."my lucky day.."...:))

15 comentarii:

  1. Multumesc Carmen...toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe dalii, superbe gladiole! Nu am mai vazut mov inchis pana acum. Cele care nu stii cum se numesc cred ca sunt flori de Hibiscus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Silvia...eu stiam ca hibiscus-ul..e trandafirul chinezesc..desi seamana, aceste flori..si cu cele ale trandafirului chinezesc..oricum e ciudatica:)),aceasta floare e inalta aproape 2 m.. are florile dispuse de jur imprejur..si boboci pana la varf, frunzele mari..si foarte aspre,...

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne...cat sant de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase florile!
    cum marchezi pozele cu ” danna...”?

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe!mi-ar place sa am si eu in gradina, dar din pacate nu stiu prea multe despre flori si aici in atena e ff cald.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor...,sunt superbe toate florile atunci cand sunt inflorite..

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt Florian,
    Deschizi fotografia cu paint...o micsorezi..dand de sus din meniu,"imagine"..."largire/inclinare"..depinde cat vrei...eu dau 50...orizontala..50 verticala,,,in fct de cati pixelli are fotografia...,(faci asta numai in cazul jpeg)..
    Acum din coloana stanga..bifezi patratul cu "selectie"...si mai jos patratul "text"..si apoi ultimul patrat "cu mici figurine de culoare :albastru,rosu si verde"..alegi cel cu figurina verde...pe fond transparent(adica ultima)..daca astea sunt bifate...te duci in josul imaginii,sau unde vrei...sa apara textul."copyright-ul"..selectezi..cu mouse un dreptunghi in functie de cat de lung e textul...iti alegi fontul care-l doresti..eu la ce am acum...e "lucida handwriting"...de 48...western....si scrii textul..ii alegi culoarea de jos din stanga...din tabelul..cu culori...si cam atat...daca ai mai multe poze...de "bifat"...salvezi textul cu copy....si apoi la urmatoarele dai numai "paste"...
    Nu stiu cat am fost de explicita..in detalii..sper sa te ajute...daca nu...poti reveni...cu nelamuririle..:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dana, am fost in Gradina Botanica din Cluj acum cativa ani si am fotografiat o floare superba, dar nu stiam cum se numeste. Le-am dat un mail celor de Gradina Botanica si i-am intrebat ce floare este. Raspunsul lor a fost: "Floarea este de la planta numita in limba latina Hibiscus rosa-sinensis sau popular, desi impropriu numita asa, trandafirul japonez."

    RăspundețiȘtergere
  10. Atunci el trebuie sa fie...,are "neamu' "..mare si Hibiscus..:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Dana,florile pe care nu le cunoşti sunt nalbe de gradină.

    Denumire stiintifica: Alcea rosea

    Denumiri sinonime: Althaea rosea, Alcaea rosea

    Denumiri comune: Nalba de gradina, Nalba mare

    Familie: Malvaceae

    Origine: America, Europa

    Există şi varietăţi cu flori bătute, in mai multe culori.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc mult,Constantin..ce frumos "nume"..au ...Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere