23 decembrie 2009

Premiu "Floarea Craciunului"

Am primit de la Ana acest minunat buchet de flori,tin sa-i multumesc foarte mult,sa ai draga Ana,"Sarbatori fericite",alaturi de cei dragi,iar anul care vine sa-ti aduca multe impliniri..
Pe langa aceste superbe flori...am mai primit de la Ana si premiul "Floarea Craciunului",ii multumesc frumos si pt acest premiu,care imi place enorm,fiind un premiu simbolic tinand cont de sarbatoarea care se apropie.

Acest premiu "Floarea Craciunului" este cadoul meu de Craciun,pt voi cei ce ma urmariti, pt cei care eu, ii urmaresc si nu in ultimul rand.. pt cei ce ma viziteaza ,si pt asta le multumesc mult de tot.
SARBATORI FERICITE TUTUROR!!

3 comentarii:

  1. Am venit sa-ti urez sarbatori fericite si un an nou care sa-ti aduca sanatate, bunastare, dragoste intelegere si ce iti doresti mai mult !

    Cu drag, Narnia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos ,Narnia.
    Sarbatori fericite si tie si celor dragi!!LA MULTI ANI!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate, fericire in suflet, liniste in casa si multe impliniri in anul care vine, alaturi de cei dragi.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere