21 ianuarie 2010

DIN NOU.. PREMII MINUNATE...

Am plecat la adunat de premii,imi cer scuze ca o fac cu intarziere,insa am o perioada aglomerata,si timp de blog tot mai putin...dar,trecem noi si peste asta...:))
Vreau sa multumesc din suflet fetelor ca s-au gandit la mine ,la atribuirea premiilor si lepsei.

De la Ana....am primit "Scrumptious blog award"..Multumesc Ana,iti doresc toate cele bune,si mult succes in tot ceea ce faci..

De la Claudia-Maria,am primit o leapsa draguta ,foarte interesanta,iar intrebarea este "Ce ne uneste??".....Iti multumesc mult de tot Claudia,draga mea...
Ce ne uneste?
..Hmm..pare o intrebare simpla la prima vedere..desi nu este foarte explicita..adica ce ne uneste pe noi oamenii in general??!..sau pe noi cei ce "bloguim"...:))..
O sa incerc oarecum sa raspund in ambele cazuri... Dupa parerea mea,desi o sa fiu pragmatica ,dar si realista,in acelasi timp...pe toti ne uneste la un moment dat.."interesul",intr-o mai mare sau mica masura...imi pare rau ca spun asta,dar asta am ajuns sa cred...
In afara relatiilor de familie...consider ca toate relatiile indiferent de natura lor,au la baza un interes..., asta pot spune acum,analizand multe situatii..si pot scrie mult la subiectul asta...,concluzia ramane aceeasi,dupa cum spune si expresia populara "interesu' isi poarta fesu'..."..:) din pacate...e trist ca e asa...dar...

Ehhh...daca vorbim de noi cei ce "bloguim",...consider ca ne unesc: pasiunile comune,comunicarea,schimbul de experienta,acumularea de noi cunostinte...si curiozitatea...:)

De la Diamond am primit un premiu deosebit un premiu al prieteniei..... "To A Friend",careia ii multumesc frumos,pt faptul ca s-a gandit la mine...
Tinand cont de faptul ca am luat cu intarziere premiile,nu pot urmari,sau mai bine zis nu am timp sa vad cine a primit deja premiile acestea si cine nu...,insa pot sa va invit cu mare drag sa le ridicati ,toti cei din blogroll si cei din followers..mi-ati face o mare bucurie..
Va multumesc!!

3 comentarii:

  1. oau ce frumos e blogul tau, imi place hainuta cea noua! Intrasem sa te rog sa pui mesajul cu licitatia si m-a si izbit bannerul cu Ioana , iti mu,tumesc din suflet! Te sarut:*

    uite, te rog ,poti sa faci un articol cu licitatia?
    te rog frumos!!!!

    http://yafa.unblog.fr/2010/01/22/pagina-pentru-ioana/

    Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai pt ce Ana...,cuvintele sunt prea putine in astfel de cazuri..faptele sunt importante,esentiale,...e foarte trist..:((
    Chiar ma gandeam,in seara asta sa fac un articol...,identic cu al tau de pe blog..
    Toate cele bune..si bunul D-zeu..sa o ajute pe Ioana..

    RăspundețiȘtergere
  3. Amin
    Sa te auda Domnul
    te sarut si iti multumesc din suflet! sa ti dea Domnul Sanatate!

    RăspundețiȘtergere