29 decembrie 2009

Saratele cu chimen..



Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-250 gr untura de porc sau margarina

-2 oua
-300 gr telemea rasa pe razatoarea mica
-500 gr faina
-1 lingurita bicarbonat de sodiu stins in otet.
-putina sare...daca e prea sarata telemeaua,nu mai puneti...

Aluatul este foarte simplu de pregatit,se amesteca..untura cu branza rasa fin si oualele,bicarbonatul ,iar la sfarsit faina cat cuprinde pt un aluat nici prea moale..nici prea tare..,dupa care il punem la frigider pt 30 minute...,il intindem mai apoi si taiem in forma si marimea dorita...,iar pe deasupra le dam cu pensula cu ou..si presaram chimen...urmand a fi date la cuptor pt 20 minute...

7 comentarii:

  1. Ce arata!!!
    Numai bune de rontait!

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. yummy!tocmai bune de pus langa aperitive si simplu de facut

    RăspundețiȘtergere
  3. Un an nou fericit si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,sunt numai bune de rontait..:),se pot face si covrigei din acelasi aluat..de data asta.. nu am avut timp si nici rabdare..:D..An Nou Fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maria...un An Nou Fericit si tie..LA MULTI ANI!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am salivat cand am vazut bunatatile tale. Imi place foart mult sa gatesc si mie...numai ca de Craciunul asta nu am avut starea necesara pregatirii prajiturilor iar acum imi pare rau. Sper sa repar greseala, macar acum de Revelion. Pup si Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos, Tatiana..Un An Nou fericit!!pup

    RăspundețiȘtergere