28 iulie 2009

Premiul ..leapsa..

Am primit din nou premiu de la Ana....il primesc cu mare drag..incerc sa fac fata regulilor..:),asadar trebuie sa raspund celor 2 reguli de baza al "jocului"

1.sa scriu 5 lucruri ce le fac cu multa placere.
2.sa trimit premiul mai departe altor 10 persoane.

Incep cu prima regula..,desi daca as putea.. toate ar fi pe locul 1...:)),nu cred ca ordinea conteaza in cazul asta...:D
1.sa calatoresc alaturi de familia mea
2.sa citesc
3.sa-mi ingrijesc plantele si florile
4.sa filmez si fotografiez
5.sa ascult muzica.
Ar mai fi..dar ma limitez la regula jocului...:))

Acum trebuie sa trimit mai departe premiul...asadar acesta merge la :
1.Silvia
2.Marilena-blog
3.Diana Didona
4.Andra Sara Otilia
5.April 16
6.Gecuza
7.Reteteilustrate
8.Catrinel
9.Libra
10.Ala's Cooking


2 comentarii:

  1. Multumim depremiu!
    Dra, te rog spune-ne ce trebuie sa facem,si care este faza? Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza nu stiu care e,..:),am primit si eu,si din ce am inteles din postarea Anei...faci la fel,daca vrei..raspunzi acelei intrebari..
    1."sa numesti 5 lucruri ce-ti place cel mai mult,sa faci"...
    2."sa trimiti mai departe altor 10 persoane din lista ta de bloguri".
    In concluzie, o postare continand acel raspuns la intrebare...si lista cu persoanele alese de tine pt a primi ,premiul...

    RăspundețiȘtergere