30 martie 2010

Pastrav in Fulgi de Porumb



-1 kg Pastrav
-100 gr Faina Alba
-2 Oua
-200 gr Fulgi de Porumb
-Ulei pentru Prajit
-1 lamaie
-sare,piper alb si condimente pentru peste.

Pestele se spala,se curata....se usuca cu o hartie absorbanta....se condimenteaza..
Fulgii de porumb se maruntesc...cat va doriti de mici sau mari sa fie...eu i-am lasat mai mari...ne plac mai mult asa...
Ouale se bat bine cu putina sare si putin piper...
Uleiul se pune la incins...
Se iau bucatile de pastrav,se dau prin faina...apoi prin ou...si in cele din urma prin fulgii de porumb...
Si se prajesc in ulei incins...
Se stropesc cu zeama de lamaie...dupa ce sunt gata prajiti...
Se servesc cu garnitura de cartofi nature...sau cu mamaliguta...:)..
Sunt foarte deliciosi....in special... acea crusta...:))

8 comentarii:

  1. Multumesc Mihaela..pe langa aspectul ce-l da acei fulgi...are si un gust deosebit ,noi am mancat prima oara la o Pastravarie...si de atunci l-am tot facut asa...cu fulgi..:)
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata!!!
    Condimentele pentru peste folosite de tine ce ierburi contin?
    Pupic:-*!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha..de data aceasta..am folosit condimente pt preparate din peste de la "delikat"..si contine:legume deshidratate(ceapa,usturoi,rosii,telina)condimente(ardei rosu,piper negru,chimen,chili,marar,coriandru)..
    Pupici..
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost...a fost..:)..
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mult imi place si ce bine arata..........))))
    Un premiu si o provocare te asteapta la mine pe blog.
    Te pup si iti doresc Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Maria... pt premiu si pt vizita..
    Paste Fericit si tie..alaturi de cei dragi!!
    te pup.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere