11 martie 2010

Ciuperci umplute cu Legume


Sunt delicioase,rapid de pregatit...,se pot consuma cu diverse garnituri,sau pur si simplu ca si aperitiv...de data aceasta le-am pregatit de Post,si am ales o garnitura de cartofi prajiti...
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente


-500 gr ciuperci
-1 bucatica de praz(partea verde)
-1 ceapa mica
-1 ardei rosu(am pus capia)
-4 rosii cherry
-2 catei usturoi
-50 ml ulei
-patrunjel si marar verde
-cateva masline( 3-4)
-sare si piper.

Mod de preparare:

Este unu simplu de tot....:).
Se spala bine legumele,se taie marunt...Ciupercile se spala si ele... li se iau coditele,...se taie si ele marunt...,iar palarioarele se sterg cu hartie absorbanta...

Palarioarele ciupercilor le punem pe un gratar cu fata in jos..si le dam la cuptor pt cateva minute..
Intr-o tigaie...sau wok..se pune putin ulei la incins,si se adauga legumele pe rand,prazul,ceapa,ardeiul,usturoiul,maslinele,coditele ciupercilor...se lasa putin sa se caleasca,apoi adaugam si rosiile,condimentele...si spre sfarsit adaugam verdeata(marar+patrunjel),amestecand continuu.
Scoatem ciupercile de la cuptor
Umplem fiecare palarioara cu..compozitia de legume...,dupa ce in prealabil am presarat in ciupercute sare si piper..
Se pun din nou pe gratar,sau puteti folosi o tava....,(eu am folosit acest gratar grill...pt a nu sta in zeama lasata de ciuperci...),le decorati dupa preferinta..si se dau din nou la cuptor pt 10-15 minute.
Daca nu le pregatiti de Post..puteti pune cascaval ras,deasupra...
Cam asta e tot....au fost foarte,foarte bune...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu