20 mai 2009

Shake de capsuni cu banane...



Daca tot e sezonul capsunilor...am facut si eu un shake cu capsuni si banane..este foarte delicios,rapid de pregatit si foarte racoritor...:))
Ingrediente:
1/2 kg capsuni
2 banane
1 plic zahar vanilat
3 linguri de zahar(optional)
topping ciocolata sau caramel
frisca sau inghetata pt decor

Se curata bine capsunile..se spala,..si se pun la mixat..impreuna cu bananele si zaharul vanilat...cand sunt mixate bine...le punem in pahare sau cupe..si le decoram dupa cum dorim...cu frisca sau inghetata....bucati din fruct....,iar peste toate punem pe toata suprafata topping.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Buna, Dana!

    Am gasit blog-ul tau si mi s-a parut interesant! Am vazut ca vorbesti si despre plantele de apartament, pe langa vacante si activitati culinare. :)

    Vroiam sa iti propun sa intri in comunitatea Blog Director de Gradinarit! Te astept pe http://blog-director-de-gradinarit.blogspot.com/, poti citi in sectiunea din dreapta despre aceasta idee, poti vedea ce membri avem, despre ce sunt posturile si, daca te intereseaza, iti astept inscrierea!

    Cu mult drag,
    Silvia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Silvia,
    Este o placere sa ma alatur comunitatii voastre.
    Cu drag,
    Dana.

    RăspundețiȘtergere