13 mai 2009

Spaghetti bolognese


Ingrediente:



500 g spaghetti,

500 g carne tocată,

3 morcovi.

2 cepe,

500 g roşii,

un pahar de vin alb, usturoi, sare piper

100 ml ulei de preferat de masline

secretul gustului,oregano,busuioc(astea le folosesc eu)..am amestecuri de condimente...anume pt paste..dar puneti doar daca va plac...

Mod de preparare: Punem spaghettele la fiert cu putina sare,intre timp curatam legumele,le tocam marunt..sau le punem in robotul de bucatarie,eu de data asta nu am avut carne tocata,si am pus carne de porc...o bucata,impreuna cu toate legumele in robot...



Dupa ce toate sunt tocate,punem uleiul la incins,si punem toata compozitia din carne si legume, la calit...apoi adaugam vinul si apa....si le lasam sa fiarba,intre timp,daca au fiert spaghetele le scurgem ,si le punem acoperite,sa ramana fierbinti...Cand amestecul de carne si legume este aproape fiert,sa pun si rosiile curatate de coaja,si se mai lasa sa fiarba,cand sunt gata.......se pune deasupra spaghetelor...!



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu