27 mai 2009

Syngonium Podophyllum (Singonium)

Informatii generale:
Aspect:
- planta tropicala, agatatoare, cu tulpina de pana la 1,5-2 metri;
- frunzele sunt compus palmate, mai mult sau mai putin colorate si ondulate.


Ingrijire:
- prefera locurile luminoase, ferite de razele soarelui;
- se inmulteste prin butasi de lastari;
- replantarea de face in amestec de pamant de flori si frunze;
- prefera temperatura camerei si umiditatea ridicata;
- frunzele se pulverizeaza cu apa.

Boli, daunatori:
- paduchii de frunze.

4 comentarii:

  1. multumesc pt informatii.am si eu o astfel de planta si imi place f mult,asa ca informatiile tale sunt la tanc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana, merci mult! Informatiile le stiam din practica, sa zic asa, dar nu stiam cum se cheama floarea! Multumesc, o sa-mi fac bookmark.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur Libra..la fel simt si eu citind informatiile din articolele tale ..foarte interesante...am incercat sa pun comentarii...si nu se trimit..:(...nu stiu ce se intampla...nu am eu ceva setat bine..oricum iti multumesc si eu pt idei...cutiuta de bijuterii o s-o incerc ..sper sa-mi reuseasca...:).Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai pt ce Silvia,si eu am plante care le ingrijesc de ani de zile,si nu le stiu denumirea stiintifica...,:),felicitari pt articole...cum spuneam si Librei..nu pot trimite comentarii,nu stiu ce se intampla..o sa mai incerc..!Toate gandurile bune!

    RăspundețiȘtergere